W tym miejscu znajdziesz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie!
W momencie, kiedy twoja płatność została zaakceptowana, zakupione materiały zostały automatycznie wysłane na twój adres email podany na sklepie. Możesz je również pobrać z panelu sklepu Twoje konto. Należy się zalogować i przejść do sekcji „pliki do pobrania”.
Zakupione materiały są dostępne od razu po akceptacji płatności i w tym samym czasie są wysyłane przez sklep na adres email oraz konto klienta.
Wyjątek stanowi dokonanie płatności przelewem tradycyjnym, który jest realizowany w czasie godzin pracy banku. Czas oczekiwania na materiały może się przeciągnąć do kilku dni.
Nie sprzedajemy wydrukowanych zestawów. Materiały są wysyłane w wersji elektronicznej na adres e-mail w formacie PDF do własnego wydruku.
Niestety nie można zrezygnować z zakupionych pomocy edukacyjnych. Są to pliki cyfrowe, wysyłane elektronicznie, które nie podlegają zwrotowi.
Możesz zmienić hasło samemu. W tym celu należy wejść w zakładkę „zaloguj się” klikamy w opcję „nie pamiętasz hasła” i dalej postępujemy zgodnie z instrukcją.
Tak posiadanie konta na sklepie www.owcabalbinka.pl jest konieczne aby można było pobierać zakupione materiały.
Na sklepie Owca Balbinka są dwie formy płatności. Płatność szybkim przelewem (przelewy24, blik, PayPal) oraz przelew bankowy tradycyjny.
Zakupionych materiałów nie możesz: publikować i rozpowszechniać na stronach internetowych, serwisach społecznościowych i grupach. Udostępniać lub odsprzedawać osobom trzecim oraz ich modyfikować.
Zakupione materiały możesz: wykorzystywać do celów edukacyjnych w swojej pracy w placówkach oświatowych i terapeutycznych. Wykorzystywać do celów edukacyjnych w ramach prowadzenia samodzielnych zajęć w domu oraz udostępniać uczniom w czasie prowadzonych zajęć (również w nauczaniu zdalnym).